Monopoly Red Bull Racing

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Monopoly Red Bull Racing

Bericht door mazinho »

https://www.linkedin.com/posts/david-wa ... 48320-LN8j

Sent from my iPhone using Tapatalk
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Edwin84
Elfenkoning

Re: Monopoly Red Bull Racing

Bericht door Edwin84 »

Zag het spel gisteren bij de Jumbo liggen. Moest wel beetje gniffelen toen ik de Linked-In reacties las uit jouw post.

Buiten wat ik van Monopoly vind, snap ik de hype niet zo. Heb het vroeger ook met plezier gespeeld, het gaat niet om Monopoly als spel bij deze maar...

Hoeveel Monopoly's zijn er al wel niet? Als je een kind van 8 vraagt een bordspel te bedenken zullen 4 op 10 Monopoly bedenken met een ander thema erop. Daarom snap ik de reacties niet dat iedereen dit zo een origineel idee vindt.

Doet me trouwens denken aan een keer dat ik een Spellenwinkel was. Ouders van kinderen met een laag inkomen kregen van de gemeente een tegoedkaart om bij de betreffende winkel spellen te mogen uitzoeken voor 5 december. De kinderen hadden thuis al Monopoly. Ondanks de goede bedoelingen van de eigenaar om nieuwe spellen te adviseren zoals een King Domino, Dixit en andere titels....gingen ze naar huis met een Harry Potter en een LOTR Monopoly. Beide kinderen kozen een Monopoly terwijl ze gewone Monopoly al hadden.
De Spellenreporter
Condottiërre

Re: Monopoly Red Bull Racing

Bericht door De Spellenreporter »

Max nummer 33?....

Nu al verouderd...