Hallo avonturiers, Voor een D&D 5e campaign ben ik (35 M) op zoek naar 2-3 spelers in de buurt van Eelde om onze groep compleet te maken.
Campaign informatie
Het wordt een gritty homebrew sandbox campaign geïnspireerd op mythologisch Griekenland. Met een combinatie van dungeons plunderen en een rol spelen in de strijd tussen de verschillende facties en goden.
Exploration, survival en roleplay staan op het menu, met een gezonde dosis gevaarlijke combat.
Er zullen wat simpele huisregels zijn om D&D 5e iets meer grit te geven en er is een custom lijst aan beschikbare rassen om te spelen: humans(beide varianten), haflings, half-giants, Asimar, satyrs en centaurs. Andere rassen zouden eventueel ook kunnen in overleg.
Praktische informatie
-Speeldagen en frequentie: om de week, waarschijnlijk op een woensdag- of donderdagavond
-Groep samenstelling: Een lokale gemengde groep van 30+ met veel tot geen rpg ervaring
-Locatie: Zal eerst bij mij thuis zijn en daarna wat rouleren. Ik heb geen huisdieren (wel twee kinderen, maar die bijten meestal niet)
-Gamemaster: dat ben ik (: ik heb jaren D&D en verschillende andere rpg’s als gamemaster gespeeld en zie er naar uit om weer een campaign te starten.
Ben je nieuwsgierig of wil je meer weten? Vraag gerust! Ik ben ook op Discord te vinden onder: Von_Chimeran#1530
Spelers gezocht voor D&D 5e rond Groningen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bramrpgadgets
- Joker