Super-Skill Pinball: Holiday Special

Heb je een leuk onderwerp over spellen wat nergens lijkt te passen?
Hier kun je het kwijt.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

roubosga
El Capitan

Super-Skill Pinball: Holiday Special

Bericht door roubosga »

Dit stukje staat in Spellencafé omdat ik nog geen oordeel kan vellen over dit spel want ik heb hem nog niet gespeeld.
Ik ben geen voetbalfan - ik val altijd in slaap tijdens de wedstrijd - dus toen mijn vrouw de finale Frankrijk-Mexico ging kijken op haar iPad leek het mij een goed idee om eens te zien of ik de drie kerstfilms waarop dit spel is gebaseerd zou kunnen gaan kijken.

Elf: deze is zowaar op HBO, dus direct gekeken.
Nu is het me dus duidelijk waarom je punten kunt verdienen met de "Clausometer" en de "Sneeuwbalbumpers".

National Lampoon's Christmas Vacation bleek nog op mijn Popcorn Hour mediaplayer te staan en omdat het er naar uit ging zien dat er een verlenging zat aan te komen van de voetbalwedstrijd deze film ook maar gekeken.
Hier bleek de film onmisbaar want de "Boss"; de "Christmas Bonus"; de "Lights"; de "Squirrel"; de "Tree"; de "Turkey" en de "Sewer Gas Explosion" waren hoogtepunten.

Helaas is A Christmas Story alleen te bekijken op Viaplay maar om nu een abonnement te gaan nemen alleen voor 1 film ging me iets te ver. HBO; Netflix en de tv-series van NPO-plus geven me nu al een aanbod dat ik nauwelijks aankan.

Ik ben een groot fan van de andere twee Super-Skill Pinball serie (4-Cade en Ramp it Up!) dus ik ga aan de Holiday Special ook veel plezier beleven, zeker nu ik weet waar de twee tafels over gaan.
Afbeelding

Labels:
EEMBC
Hazelnoot Ridder

Re: Super-Skill Pinball: Holiday Special

Bericht door EEMBC »

roubosga schreef: ... de finale Frankrijk-Mexico ...
:lol:
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

roubosga schreef: Ik ben een groot fan van de andere twee Super-Skill Pinball serie (4-Cade en Ramp it Up!) dus ik ga aan de Holiday Special ook veel plezier beleven, zeker nu ik weet waar de twee tafels over gaan.
Even uit nieuwsgierigheid, met hoeveel speel je het spel? Ik heb laatst Ramp it Up! (het basisbord) voor het eerst gespeeld met 2 spelers en vond het met name erg lang duren. Wellicht dat met 2 of meer spelers het echt langer duurt, maar die 20 minuten die ervoor staat hebben wij bij lange na niet gered.
roubosga
El Capitan

Bericht door roubosga »

Flash schreef:
roubosga schreef: Ik ben een groot fan van de andere twee Super-Skill Pinball serie (4-Cade en Ramp it Up!) dus ik ga aan de Holiday Special ook veel plezier beleven, zeker nu ik weet waar de twee tafels over gaan.
Even uit nieuwsgierigheid, met hoeveel speel je het spel? Ik heb laatst Ramp it Up! (het basisbord) voor het eerst gespeeld met 2 spelers en vond het met name erg lang duren. Wellicht dat met 2 of meer spelers het echt langer duurt, maar die 20 minuten die ervoor staat hebben wij bij lange na niet gered.
Ik speel hem altijd solo.
Een spel met weinig interactie vind ik niet erg, maar Super-Skill Pinball heeft totaal geen interactie.
Afbeelding
roubosga
El Capitan

Bericht door roubosga »

EEMBC schreef:
roubosga schreef: ... de finale Frankrijk-Mexico ...
:lol:
O schreef ik dat? Ik bedoelde natuurlijk Argentinië sorry.
Afbeelding
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

roubosga schreef: Ik speel hem altijd solo.
Een spel met weinig interactie vind ik niet erg, maar Super-Skill Pinball heeft totaal geen interactie.
Zit inderdaad geen interactie in. Ik ga hem solo in elk geval nog een kans geven :-)