Na 15 jaar stopt IDIAAL met de verkoop.
Alle stock aan zeer interessante prijzen.
OP=OP
Neem een kijkje op http://www.idiaal.be
IDIAAL verkoopt uit!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Piet
- Beheerder
Re: IDIAAL verkoopt uit!
IDIAAL is een winkel uit Aarschot die binnenkort stopt. De voorraad van enkele honderden spellen doen ze de deur uit met een behoorlijke korting.
Ik heb de winkel toestemming gegeven om hier hun uitverkoop kenbaar te maken.
Neem gerust een kijkje, want de winkel is volledig betrouwbaar.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: IDIAAL verkoopt uit!
Nuttige toevoeging Piet! Ik kende de winkel inderdaad niet en dacht even van, huh? Een nieuwe gebruiker met alleen dit bericht? Goed om te weten dat dit volledig betrouwbaar isPiet schreef: IDIAAL is een winkel uit Aarschot die binnenkort stopt. De voorraad van enkele honderden spellen doen ze de deur uit met een behoorlijke korting.