Wij zijn een (jeugdig ingesteld) stel van 55 en 50 en spelen vaak spelletjes. Van Pandemic (met meerdere uitbreidingen) tot Escaperoom games en van Heroquest tot Paleo. We staan uiteraard ook open voor nieuwe spellen.
Heb je interesse om eens met bv 4 te spelen, laat het ons weten!
Groetjes
W & E
Spelletjesfanaten gezocht in Rotterdam
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Wim&Esmeralda
- Uno
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spelletjesfanaten gezocht in Rotterdam
Het is misschien een eindje, maar je zou de club in Alphen aan den Rijn eens kunnen komen bezoeken om nieuwe mensen te leren kennen, er komen er meer uit jullie regio.
Kijk eens op onze website: www.spellenaandenrijn.nl
Kijk eens op onze website: www.spellenaandenrijn.nl
Everybody has the right to play...
-
Broek2000
- PIONier
Re: Spelletjesfanaten gezocht in Rotterdam
Wellicht vinden jullie het leuk om eens bij spellenclub Bordspellen Noord in Rotterdam te komen spelen.
Jullie zijn in ieder geval van harte welkom.
Er staat wat meer informatie op onze facebook pagina: https://www.facebook.com/bordspellennoord
Je kunt mij ook direct berichten zodat ik meer informatie kan geven.
Hopelijk tot ziens aan de speeltafel.
Groet
Jeroen
Jullie zijn in ieder geval van harte welkom.
Er staat wat meer informatie op onze facebook pagina: https://www.facebook.com/bordspellennoord
Je kunt mij ook direct berichten zodat ik meer informatie kan geven.
Hopelijk tot ziens aan de speeltafel.
Groet
Jeroen