Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
"Ongeluk in het spel, geluk in de liefde", zo klinkt een oud gezegde. Dat gaat niet op voor Eefje en Karel uit Ham. Ze leerden elkaar zeven jaar geleden kennen bij Spellenclub Catan (B) en zijn onlangs getrouwd.
Zijn er op Bordspelmania ook 'spellenkoppels' actief? Ken je zelf mensen die elkaar bij het gezelschapsspel hebben leren kennen en vervolgens voor elkaar kozen?
In het artikel wordt ook vermeld dat Karels vrienden beweren dat hij Eefje regelmatig liet winnen. Hoe zit dit met jullie? Ben je in het spel milder voor je partner dan voor andere spelers?
Leuk om te lezen; zo kan het lopen dus ! Geen idee of er hier spellenkoppels zijn eigenlijk.
Bestaat er al zoiets als bordspel date events? Dan weet je in elk geval dat je dat gemeenschappelijk hebt; dan nog uitzoeken of het verder klikt natuurlijk.
Dmv een bordspellen post op Facebook heb ik wel inmiddels mijn ex leren kennen. Ik had destijds een post met foto geplaatst over dat ik met Wingspan (automa), sushi en de top 2000 aan 2e kerstdag alleen aan het vieren was. Daarop heeft zij mij een berichtje prive gestuurd en na wat spellendates waarbij ik telkens andere spellen meenam kregen we een relatie. Inmiddels is de liefde over maar spreken we zo nu en dan nog af voor een middagje/avondje Wingspannen zoals we dat noemen. Samen spelen we dan meerdere potjes tegen de automa.
Toen ik bordspellen leuk ging vinden is mijn man hierin meegegroeid en hij helpt onze bordspellenclub te runnen met hand en spandiensten en speelt zelf ook graag.
Actief op internet oid is hij echter niet, maar we zijn wel een bordspelkoppel
Mijn vrouw is 20 jaar geleden samen met mij in de hobby gerold, hoewel het altijd mijn hobby was en zij deed af en toe mee. Toen we kinderen kregen werd dit minder, enkel nog spelmomenten met andere koppels en intussen zijn spelmomenten met haar erg zeldzaam geworden. Maar aangezien ze niet goed tegen haar verlies kan, moet ik bekennen dat ik haar in een spel vaak toch wat ontzie om de huiselijke vrede te bewaren
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
The Iced One schreef:
Mijn vrouw is 20 jaar geleden samen met mij in de hobby gerold, hoewel het altijd mijn hobby was en zij deed af en toe mee. Toen we kinderen kregen werd dit minder, enkel nog spelmomenten met andere koppels en intussen zijn spelmomenten met haar erg zeldzaam geworden. Maar aangezien ze niet goed tegen haar verlies kan, moet ik bekennen dat ik haar in een spel vaak toch wat ontzie om de huiselijke vrede te bewaren
Dat is natuurlijk ook een manier om 'toe te geven' dat je eigenlijk gewoon verliest eh
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
The Iced One schreef:
Dat is natuurlijk ook een manier om 'toe te geven' dat je eigenlijk gewoon verliest eh