Spelers gezocht n Brabant gelderland omg cuijk nijmegen enz

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Roelger
PIONier

Spelers gezocht n Brabant gelderland omg cuijk nijmegen enz

Bericht door Roelger »

Hoi
Wij zijn een groepje bordspel fanaten, die graag bordspellen spelen!!
Wij zoeken mensen die net zo enthousiast worden van het spelen van bordspellen als wij doen?
Lijkt het je leuk om je aan te sluiten bij ons en geregeld een avondje mee te willen spelen!

We spelen hele diverse spellen en staan ook open om nieuwe spellen te leren.
We spelen nu spellen als wingspan, everdell , windmill valley,istanbul, stenen tijdperk, elgrande, earth, rovers van de noordzee ,architecten, wolven en bitoku enz
We hebben ruime keuze aan spellen ,waar we uit kunnen kiezen .
Ik hoop dat ik je enthousiast heb gemaakt om aan te sluit
bij onze groep . Schroom niet om te reageren door een berichtje te sturen of een bericht achter te laten hier.

Wie weet zitten we snel aan tafel voor bordspel avond, onder genot van een hapje en een drankje.
Gr Roel
Laatst gewijzigd door Roelger op wo 15 okt 2025, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Re: Spelers gezocht n Brabant gelderland omg cuijk nijmegen enz

Bericht door humske »

ik heb zelf al genoeg spellengroepjes waar ik aansluit, maar misschien handig voor anderen om een aantal spellen te noemen die je leuk vindt en graag speelt? of mechanismes in spellen die j eerg leuk vindt?
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding