Games International Magazine
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cab
- Burgemeester
Games International Magazine
Kent iemand dit blad, is het in nederland te koop, kun je er een abbonnement op nemen, is het inhoudenlijk de moeite waard.
Dit was wat ik kon vinden:
GAMES INTERNATIONAL MAGAZINE : Games International is the world's foremost board games magazine. Each month we review all the new releases, paying special attention to those from Germany and the USA. There are also exclusive previews, strategy tips, news of upcoming games events, a lively letters section and much, much more! Sixty fantastic pages in full colour
Mijn duits is niet zo goed, een nederlands blad is er niet echt volgens mij dus dacht ik aan engels, wie helpt mij aan meer info?
Dit was wat ik kon vinden:
GAMES INTERNATIONAL MAGAZINE : Games International is the world's foremost board games magazine. Each month we review all the new releases, paying special attention to those from Germany and the USA. There are also exclusive previews, strategy tips, news of upcoming games events, a lively letters section and much, much more! Sixty fantastic pages in full colour
Mijn duits is niet zo goed, een nederlands blad is er niet echt volgens mij dus dacht ik aan engels, wie helpt mij aan meer info?
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Probeer deze link eens; je kunt er tegen een schappelijke prijs (anderhalve dollar) online oude en qua graphics kwalitatief wat minder goede edities bekijken. Het blad is overigens niet goedkoop: 85 euro per jaar voor 12 'fysieke' afleveringen.
-
cab
- Burgemeester
Tsja online lezen hou ik niet zo van ik heb liever het fysieke blad in mijn handen. 85 euro komt ongeveer neer op 7 euro per blad, een blad in Nederland tenminste die ik lees (UP Magazine, Aardschok etc.) zijn vaak al minimaal 4,5 euro per stuk. Voor een blad wat moet worden geimorteerd vind ik 7 euro dan relatief nog mee vallen. Maargoed, is er niet een winkel in nederland die losse exemplaren verkoopt?
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Op mijn website staat een overzichtje van de laatste 3 nummers: http://www.spelmagazijn.nl/nl/tijd07.html
Ik ben trouwens al enige tijd in afwachting van het nieuwe nummer (83). Ben benieuwd wanneer dat eindelijk zal arriveren.
Ik ben trouwens al enige tijd in afwachting van het nieuwe nummer (83). Ben benieuwd wanneer dat eindelijk zal arriveren.
-
cab
- Burgemeester
Tsja het blad ziet er leuk uit, weet alleen niet of ik het er voor over heb om er zo veel geld aan uit te geven, zou het liefst een aantal losse exemplaren kopen om ze eens rustig door te bladeren enz.
P.S. Rubik de link op je website naar de website van het tijdschrift zelf klopt niet. Kan zelf helemaal geen website vinden van het blad.
P.S. Rubik de link op je website naar de website van het tijdschrift zelf klopt niet. Kan zelf helemaal geen website vinden van het blad.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
De website is inmiddels verdwenen. Ik zou op dit moment geen abonnement nemen. Wacht eerst even af of het blad nog echt bestaat (in het verleden heeft dit blad ook al eens jaren in de koelkast gelegen).cab schreef: P.S. Rubik de link op je website naar de website van het tijdschrift zelf klopt niet. Kan zelf helemaal geen website vinden van het blad.
-
cab
- Burgemeester
-
cymric
- Wu Feng
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Een leuk en informatief spellenblad in het Nederlands is Spel! van Ducosim. Dit kwartaalblad wordt verstrekt aan leden (die verder nog vier keer per jaar gratis naar de Ducosim spellenbeurs kunnen en 10% korting krijgen bij veel speciaalzaken).cab schreef:Weet er iemand uberhaubt een leuk spellenmagazine in het nederlands of engels?
Informatie: www.ducosim.nl
Het beste Engelstalige spellenblad is Counter. Bevat geen kleurtjes en nauwelijks plaatjes, maar de inhoud is absolute top.
Informatie: http://www.brettboard.dk/lib/count.htm
-
cymric
- Wu Feng
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Even van mijn website Spelmagazijn gehaald:
Op de Games & Toys Experience kon je een exemplaar krijgen van een nieuw spellentijdschrift: Méllon. Het eerste exemplaar heeft 30 pagina's en het ziet er prima uit. In samenwerking met het Vlaams Spellenarchief wordt dit tijdschrift gemaakt. En het goede nieuws: het is gratis. Je zult er alleen even wat moeite voor moeten doen om aan een exemplaar te komen. Hoe dat moet, kun je op de website lezen. In het eerste nummer leuke mix uit wat oudere en nieuwe spellen, die veelal door verschillende mensen worden beoordeeld. Zo vind je: Puerto Rico, Formule Dé, Shadows over Camelot, Blokus, Heroscape, That's Life, El Grande, Project X, Spokentrap, Egelrace en de Ontembare Stad. Maar er staan er nog veel meer in. Op de website kun je ook het nulnummer downloaden. Dat geeft een goed beeld van hoe het eerste nummer er uit ziet. In het voorwoord wordt uitgelegd waar de naam van het tijdschrift vandaan komt. Dan begrijp je ook meteen de tekening op de voorpagina. Het tijdschrift is trouwens geheel in kleur en Nederlandstalig. Wat wil je nog meer?
http://www.mellonmagazine.be/index.asp
Op de Games & Toys Experience kon je een exemplaar krijgen van een nieuw spellentijdschrift: Méllon. Het eerste exemplaar heeft 30 pagina's en het ziet er prima uit. In samenwerking met het Vlaams Spellenarchief wordt dit tijdschrift gemaakt. En het goede nieuws: het is gratis. Je zult er alleen even wat moeite voor moeten doen om aan een exemplaar te komen. Hoe dat moet, kun je op de website lezen. In het eerste nummer leuke mix uit wat oudere en nieuwe spellen, die veelal door verschillende mensen worden beoordeeld. Zo vind je: Puerto Rico, Formule Dé, Shadows over Camelot, Blokus, Heroscape, That's Life, El Grande, Project X, Spokentrap, Egelrace en de Ontembare Stad. Maar er staan er nog veel meer in. Op de website kun je ook het nulnummer downloaden. Dat geeft een goed beeld van hoe het eerste nummer er uit ziet. In het voorwoord wordt uitgelegd waar de naam van het tijdschrift vandaan komt. Dan begrijp je ook meteen de tekening op de voorpagina. Het tijdschrift is trouwens geheel in kleur en Nederlandstalig. Wat wil je nog meer?
http://www.mellonmagazine.be/index.asp
-
Johanna
- Caballero
-
cab
- Burgemeester
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder