Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Aardige aanbieding.. Je zou bijv. Dominion met de uitbreidingen zo aardig goedkoop kunnen kopen. Jammer, dat Dominion Welvaart er nog niet tussen staat.
Heb net even een vergelijkend waren-onderzoek gedaan onder de verschillende webshops: deze aanbieding scheelt me nog net geen 15 euro voor het stapeltje spellen van rond de 45 euro per stuk die ik via Bol.com zou hebben aangeschaft. Dus bedenk wel dat je alleen goedkoper uit bent als je niet het derde spel er zomaar "bijneemt".
3 games die al op mijn wishlist stonden, bol is wel wat duurder dan andere winkels wat betreft boardgames maar heb toch een 25 euro uitgespaard
Deze zijn :
War of the Ring
Imperial 2030
Alhambra Jubileum editie
Ik zag net deze actie in mijn mobiel, en op het plaatje stond al een monopoly doos, maar op de site staat ook inderdaad een kopje "spellen" bij de actie: