In de Ban van de Ring: Het Kaartspel
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
alrick
- Regenmaker
In de Ban van de Ring: Het Kaartspel
Onlangs kreeg ik via via twee starterdecs van dit verzamelkaartspel. Dit is uitgegeven nog voor de films van Peter Jacson en het bevat prachtige illustraties van bekende Tolkientekenaars. Helaas ben ik er te laat mee in aanraking gekomen en te laat enthousiast geworden, want het spel wordt al jaren niet meer gemaakt. Is er iemand op het forum, die het ooit verzameld heeft en er eigenlijk niets meer mee doet? Ik zou graag kaarten willen overnemen van iemand. Liefst in het Nederlands, maar Engels mag ook.
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: In de Ban van de Ring: Het Kaartspel
Hmm, ik heb een aantal dingen gelezen over het nieuwe lotr kaartspel (niet verzamel) en ik hoorde dat dat nieuwe spel wel raakvlakken heeft met het oude verzamel spel.
In de video-recensie van Drakkenstrike zegt ie zelfs dat hij groot fan was van het oude spel en zeer sceptisch was over deze nieuwe uitgave, maar het maakte zijn verwachtingen meer dan waar. Ik zou zeggen kijk daar ook eens naar, dat spel is goed te krijgen in de winkel. (in utrecht heb ik het gezien). En het scheelt al dat verzamel werk. je hebt dan meen ik wel die mooie illustraties niet.
Hier een linkje:
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... -card-game
misschien is dit iets?
In de video-recensie van Drakkenstrike zegt ie zelfs dat hij groot fan was van het oude spel en zeer sceptisch was over deze nieuwe uitgave, maar het maakte zijn verwachtingen meer dan waar. Ik zou zeggen kijk daar ook eens naar, dat spel is goed te krijgen in de winkel. (in utrecht heb ik het gezien). En het scheelt al dat verzamel werk. je hebt dan meen ik wel die mooie illustraties niet.
Hier een linkje:
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... -card-game
misschien is dit iets?