Voorverkoop kaarten 2006

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bramblerose
Joker

Voorverkoop kaarten 2006

Bericht door Bramblerose »

Vanochtend een mailtje gekregen dat we weer kaarten kunnen kopen in de voorverkoop. Je krijgt dan een reserveercode en dan kun je de kaarten aan de (snel) kassa ophalen. Nu weet ik niet meer waar ik normaal de kaarten in de voorverkoop bestel maar ik kreeg ze eerder altijd thuis gestuurd. Heeft iemand hier ervaring met die zogenaamde snelkassa? Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet echt veel zin heb om kaarten te kopen in de voorverkoop en dan alsnog in de rij te moeten gaan staan. Weet iemand waar ik kaarten kan kopen en ze dan ook daadwerkelijk in handen krijg?
MarcusII
Sojaboon

Re: Voorverkoop kaarten 2006

Bericht door MarcusII »

Bramblerose schreef:Vanochtend een mailtje gekregen dat we weer kaarten kunnen kopen in de voorverkoop. Je krijgt dan een reserveercode en dan kun je de kaarten aan de (snel) kassa ophalen. Nu weet ik niet meer waar ik normaal de kaarten in de voorverkoop bestel maar ik kreeg ze eerder altijd thuis gestuurd. Heeft iemand hier ervaring met die zogenaamde snelkassa? Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet echt veel zin heb om kaarten te kopen in de voorverkoop en dan alsnog in de rij te moeten gaan staan. Weet iemand waar ik kaarten kan kopen en ze dan ook daadwerkelijk in handen krijg?
Het werkt dit jaar via de snelkassa, je maakt echter wel gebruik van een voordelig tarief als je de toegangskaart(en) in de voorverkoop koopt.