Hotel arrangementen dit jaar?!? - SpSp 2007 - Zwolle
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Nevermore
- PIONier
Hotel arrangementen dit jaar?!? - SpSp 2007 - Zwolle
De afgelopen paar jaar heb ik steeds het hotel arrangement geregeld zodat ik alledrie de dagen naar het SpSp kon gaan, en dit is me erg goed bevallen.
Toen ik er achter kwam dat het SpSp dit jaar in Zwolle word gehouden begon ik er over na te denken of het voor mij nog wel zin heeft om dit jaar ook te gaan.
Het is voor mij namelijk financieel niet echt verantwoord om maar 1 dag te gaan.
Een retourtje Zwolle + entree gaat me waarschijnlijk rond de 50 euro kosten en dat zie ik niet echt zitten.
Nou is mijn vraag of er in Zwolle ook een SpSp hotel arrangement geregeld kan worden net zoals dat in Eindhoven kon.
Zo niet, dan zal ik het SpSp dit jaar moeten overslaan ...
Toen ik er achter kwam dat het SpSp dit jaar in Zwolle word gehouden begon ik er over na te denken of het voor mij nog wel zin heeft om dit jaar ook te gaan.
Het is voor mij namelijk financieel niet echt verantwoord om maar 1 dag te gaan.
Een retourtje Zwolle + entree gaat me waarschijnlijk rond de 50 euro kosten en dat zie ik niet echt zitten.
Nou is mijn vraag of er in Zwolle ook een SpSp hotel arrangement geregeld kan worden net zoals dat in Eindhoven kon.
-
Gringo
- Locomotief
Naar mijn mening zijn er twee hotels die in aanmerking kunnen komen (gelet op het aantal kamers, een zaal waar gespeeld kan worden en een redelijke prijs):
Campanille Hotel (dicht bij het centrum)
Mercure Hotel
Beide met een behoorlijke loopafstand! (geldt ook voor de andere hotels)
Wellicht de moeie waard?
Campanille Hotel (dicht bij het centrum)
Mercure Hotel
Beide met een behoorlijke loopafstand! (geldt ook voor de andere hotels)
Wellicht de moeie waard?
ECHTE MANNEN ETEN GEEN HONING,
DIE KAUWEN OP BIJEN
DIE KAUWEN OP BIJEN
-
Dierik
- Erelid
Re: Hotel arrangementen dit jaar?!?
Nog even geduld hebben als ik de website van de organisator mag geloven maar dan komt er een hotelarrangement bij Hotel Mercure.Nevermore schreef: Nou is mijn vraag of er in Zwolle ook een SpSp hotel arrangement geregeld kan worden net zoals dat in Eindhoven kon.
Zie voor meer info: http://www.spellenspektakel.nl/?pag=bezoeken_zwolle
-
Tandem
- Sojaboon
Hotels in Zwolle
Spelgroep Phoenix gaat anders naar een hele andere locatie die helemaal niet bij de arrangementen is genoemd. Zie http://www.spelgroepphoenix.nl/index.php?story_id=781
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
-
Nevermore
- PIONier
-
Dierik
- Erelid
Volgens mij moet je nog even geduld hebben. In de loop van volgende week zou er meer bekend moeten zijn heb ik vernomen van de organisator.Nevermore schreef:'t is al weer 4 maanden later sinds mijn eerste post, en ik wil graag weten of er ondertussen al wat meer bekend is..
Als er geen hotels geregeld kunnen worden, dan gaat het niet door voor mij dit jaar.
Er is nog wel een ander groot evenement op dezelfde dagen, maar ik ga toch liever naar het SPSP
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
Zit er ook op te wachten, want ik wil niet eerst kaartjes kopen en dan de special dela missen, omdat ik al kaartjes heb!Dierik schreef:Volgens mij moet je nog even geduld hebben. In de loop van volgende week zou er meer bekend moeten zijn heb ik vernomen van de organisator.Nevermore schreef:'t is al weer 4 maanden later sinds mijn eerste post, en ik wil graag weten of er ondertussen al wat meer bekend is..
Als er geen hotels geregeld kunnen worden, dan gaat het niet door voor mij dit jaar.
Er is nog wel een ander groot evenement op dezelfde dagen, maar ik ga toch liever naar het SPSP
-
Dierik
- Erelid
Ik heb zelf vorige week een email aan de organisatie gestuurd vanwege het uitblijven van informatie. Mathijs Mossink mailde me binnen 10 minuten terug en melde dat er helaas wat problemen waren met het updaten van de site. Dit zou in de loop van deze week verholpen moeten zijn.AnpuAnubis schreef:Zit er ook op te wachten, want ik wil niet eerst kaartjes kopen en dan de special dela missen, omdat ik al kaartjes heb!
Wat betreft het hotelarrangement wist hij te melden dat dit bij hotel Mercure kan (zie ook http://www.spellenspektakel.nl/?pag=bezoeken_zwolle onde kopje 'hotels'). De voorwaarden zouden hetzelfde zijn als vorig jaar. Ik ken deze voorwaarden persoonlijk niet, maar misschien kan iemand die vorig jaar in Eindhoven gebruik heeft gemaakt van het hotelarrangement hier meer over zeggen.
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
-
Nevermore
- PIONier
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ze vermelden de volgende gegevens:Nevermore schreef:Kan iemand me nog eens verder helpen in dit gebied?
Na het afzoeken van de spsp site, de Mercure site en de site van Accor hotels kon ik niks vinden over waar en hoe ik kon reserveren.
Weet iemand hoe dit moet?
Alvast heel erg bedankt.
Meer informatie en boekingen:
Hertsenbergweg 1
8041 BA Zwolle
Tel: 038-421 60 31
H2109@accor.com
Ik vermoed dat "H2109" de code van dit arrangement is en dat je dus via dit e-mailadres kunt reserveren. Wil je zekerheid: even bellen en navragen.
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
De aanbieding staat erop!Erwin schreef:Ze vermelden de volgende gegevens:Nevermore schreef:Kan iemand me nog eens verder helpen in dit gebied?
Na het afzoeken van de spsp site, de Mercure site en de site van Accor hotels kon ik niks vinden over waar en hoe ik kon reserveren.
Weet iemand hoe dit moet?
Alvast heel erg bedankt.
Meer informatie en boekingen:
Hertsenbergweg 1
8041 BA Zwolle
Tel: 038-421 60 31
H2109@accor.com
Ik vermoed dat "H2109" de code van dit arrangement is en dat je dus via dit e-mailadres kunt reserveren. Wil je zekerheid: even bellen en navragen.
Heb vandaag gebeld om te boeken, maar de boekingsmedewerker is in het weekend vrij!!
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk