Natuurlijk weet ik dat we hier allemaal van bordspellen houden. Maar ik vroeg me af of er hier ook nog mensen waren die aan Cosplay doen?
Aangezien ik al gezien heb dat er toch een deel ook aan LARP doen, en hier toch wel een lichte vergelijking inzit, dacht ik mss zijn er nog wel mensen hier die dit doen. Zelf ben ik ook een (beginnend) cosplayer
Indien ja zou ik dolgraag foto's of projecten zien. of eventuele tips voor een beginnende cosplayer zoals ik. Maar als u foto's van mij als cosplayer wil zien kan dit ook, al ben ik momenteel maar aan mijn 2e project bezig ^^
Voor de mensen die niet weten wat cosplay precies inhoud:
Cosplay is het verkleden van een bekend figuur/personage/character/... Dit gaat meestal over specifieke personages van films,games en anime. Je probeert er dan ook zo goed mogelijk om op het personage te lijken. Vaak betekend dit dan ook dat je zelf je outfit gaat moeten maken,aanpassen of samenstellen. Dit om de reden dat de outfits die te koop zijn (als het al te koop is) vaak niet 100% gelijkend is met de film/anime/game. Maar het maken vind ik persoonlijk het leukste deel