Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
wim schreef: Je zult nergens op de site treinkaartjes vinden omdat de NS ons evenement niet groot genoeg vond. Er schijnt een beleidsverandering te hebben plaatsgevonden waar wij de dupe van zijn. Wat vorig jaar wel kon, kan nu niet meer.
Laatst gewijzigd door BenNevis op wo 14 sep 2005, 14:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Linda schreef:Zie: voorverkoop entreekaarten pagina 3
Daar is dit onderwerp al uitgebreid behandeld...
Ik kan me voorstellen dat je niet die hele draad gaat zitten lezen of er toevallig iets over gemeld staat. De draad is voor 80% gebabbel over hotels enzo... Dus bedankt BenNevis
Linda schreef:Zie: voorverkoop entreekaarten pagina 3
Daar is dit onderwerp al uitgebreid behandeld...
Ik kan me voorstellen dat je niet die hele draad gaat zitten lezen of er toevallig iets over gemeld staat. De draad is voor 80% gebabbel over hotels enzo... Dus bedankt BenNevis
Dat gebabbel is wel erg gezellig, maar maakt het inderdaad lastig om een hele draad te lezen!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Maar ik vind dat echt dom geregeld, ik moet helemaal vanuit groningen komen, een kaartje is dan zo 40 euro, dus ga ik voor de herfttour van de ns, dat scheelt dan wel weer, maar nu hebben ze het zo gedaan dat ik als ik twee dagen wil, ik ook nog twee keer zo'n herfsttour kaartje moet kopen voor samen 75 euro! + hotel, wordt dat een zeer prijzig weekendje
In every life there is some trouble,
but when you worry you make it double
wim schreef: Je zult nergens op de site treinkaartjes vinden omdat de NS ons evenement niet groot genoeg vond. Er schijnt een beleidsverandering te hebben plaatsgevonden waar wij de dupe van zijn. Wat vorig jaar wel kon, kan nu niet meer.
Hallohee, dát is balen zeg. Ik ga dan wel niet, maar de treinkorting gaf het geheel toch een extra feestelijk en landelijk tintje. Bovendien was het ook zo ontstellend handig: het Beursgebouw ligt nota bene náást het station! Dus mogen we nu allemaal weer fijn de auto in...