Agricola: 2 Spelers
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
deev
- Grote Dienaar
Agricola: 2 Spelers
Is het al bekend wanneer er een Nederlandstalige versie van de uitbreiding voor dit spel komt?
http://boardgamegeek.com/boardgameexpan ... ore-buildi
edit: ik ontdek net dat er zelfs nog een 2e uitbreiding aankomt
http://boardgamegeek.com/boardgameexpan ... ven-more-b
http://boardgamegeek.com/boardgameexpan ... ore-buildi
edit: ik ontdek net dat er zelfs nog een 2e uitbreiding aankomt
http://boardgamegeek.com/boardgameexpan ... ven-more-b
Labels:
-
Flash
- Wu Feng
Re: Agricola: 2 Spelers
Als je Agricola voor 2 spelers bedoelt, die is er volgens mij al http://www.999games.nl/spel/Agricola%3A+2+Spelers
Maar dat is een op zichzelf staand spel, geen uitbreiding.
Maar dat is een op zichzelf staand spel, geen uitbreiding.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hij bedoelt de uitbreiding(en) van dit tweepersoonsspel.
Ik heb hierover nog niks gehoord van 999 Games.
Ik heb hierover nog niks gehoord van 999 Games.
-
deev
- Grote Dienaar
Inderdaad, deze dus

-
Flash
- Wu Feng
Duidelijk! Ik wist niet eens dat ook voor de 2-persoonversie alweer uitbreidingen in de planning stonden.
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Dit is nou een van de weinige spellen waarbij ik wel trek heb in een uitbreiding, en ik zit erover te denken om maar gewoon de Duitse versie aan te schaffen. De beloofde variabiliteit spreekt me erg aan.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
ik heb dit spel met kees 2 keer mogen spelen waarvan 1 keer met uitbreiding
hatseflats dat maakte het spel nog beter
en er zit al een 2e uitbreiding in de pijplijn
.
2e pot was erg close en spannend de 4 random gekozen gebouwen die je toevoegd zijn iedere keer anders.
Ik weet niks van een Nederlandse versie van de uitbreiding maar dat zal nog even op zich moeten wachten, dan maar een Engelstalige variant op de kop tikken
.
2e pot was erg close en spannend de 4 random gekozen gebouwen die je toevoegd zijn iedere keer anders.
Ik weet niks van een Nederlandse versie van de uitbreiding maar dat zal nog even op zich moeten wachten, dan maar een Engelstalige variant op de kop tikken
-
Waut
- Regenmaker
De uitbreiding is gewoon een must. Brengt veel meer variatie aan het basisspel en het kost maar een prikjeMac-S schreef:Dit is nou een van de weinige spellen waarbij ik wel trek heb in een uitbreiding, en ik zit erover te denken om maar gewoon de Duitse versie aan te schaffen. De beloofde variabiliteit spreekt me erg aan.
-
kimm
- Party Animal
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
het is een hele zwik nieuwe gebouwen, daarvan kies je er 4 uit per spel en die doen mee.kimm schreef:Wat houd de uitbreiding juist in ?
Dus...
-
kimm
- Party Animal
Lijkt me inderdaad wel een zeer positieve bijdrage . Ik vind de gebouwen in het basisspel een beetje tegenvallen . Kan je ze overal vinden deze uitbreiding ?16 Feet Pauly schreef:het is een hele zwik nieuwe gebouwen, daarvan kies je er 4 uit per spel en die doen mee.kimm schreef:Wat houd de uitbreiding juist in ?thats it, het voegt net genoeg toe om het spel niet onnodig ingewikkeld te maken!?
Dus...
-
Waut
- Regenmaker
De Engelse versie moeilijk wegens meestal uitverkocht (hoewel deze ondertussen herprint is denk ik). De Duitse makkelijker te vinden maar er staat wel een boel text op de tegels dus wees gewaarschuwd (ik heb van miserie een Engelse versie bijgekocht want aan de Duitse geraakte ik niet uit). Er komt trouwens weer een uitbreiding uit dit jaar (met nog meer gebouwen).kimm schreef:Lijkt me inderdaad wel een zeer positieve bijdrage . Ik vind de gebouwen in het basisspel een beetje tegenvallen . Kan je ze overal vinden deze uitbreiding ?16 Feet Pauly schreef:het is een hele zwik nieuwe gebouwen, daarvan kies je er 4 uit per spel en die doen mee.kimm schreef:Wat houd de uitbreiding juist in ?thats it, het voegt net genoeg toe om het spel niet onnodig ingewikkeld te maken!?
Dus...
-
deev
- Grote Dienaar
geen nieuws? 
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Zelf vind ik de tekst voor de meeste uitbreidingen echt meevallen, zeker als je bedenkt dat er per spel maar 4 gebouwen meedoen. Dit wordt bevestigd denk ik dan ook door het feit dat er op bgg nog geen Nederlandse ref. Sheet oid staat.Waut schreef:De Engelse versie moeilijk wegens meestal uitverkocht (hoewel deze ondertussen herprint is denk ik). De Duitse makkelijker te vinden maar er staat wel een boel text op de tegels dus wees gewaarschuwd (ik heb van miserie een Engelse versie bijgekocht want aan de Duitse geraakte ik niet uit). Er komt trouwens weer een uitbreiding uit dit jaar (met nog meer gebouwen).kimm schreef:Lijkt me inderdaad wel een zeer positieve bijdrage . Ik vind de gebouwen in het basisspel een beetje tegenvallen . Kan je ze overal vinden deze uitbreiding ?16 Feet Pauly schreef:het is een hele zwik nieuwe gebouwen, daarvan kies je er 4 uit per spel en die doen mee.kimm schreef:Wat houd de uitbreiding juist in ?thats it, het voegt net genoeg toe om het spel niet onnodig ingewikkeld te maken!?
Dus...
Ik ga dan ook met alle plezier de nog keer dieren voor de lieve boer uitbreiding op de kop tikken in essen.
-
deev
- Grote Dienaar
http://bordspeler.nl/2013/11/22/terra-m ... ludo-2013/Naast de reguliere verkiezing is dit jaar een speciale prijs uitgereikt aan het beste tweepersoonsspel van deze jaargang. Het tweepersoonsspel AGRICOLA 2 SPELERS van 999 Games is medio september al getrakteerd op de titel ‘TOPPER VOOR 2’. Voor dit spel verschijnt begin 2014 een eerste Nederlandstalige uitbreiding.
Klopt dit? Hopelijk wel en moeten we dus hopelijk niet te lang meer wachten