Voorverkoop-code en computercrash - SpSp 2006

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Musti
Regenmaker

Voorverkoop-code en computercrash - SpSp 2006

Bericht door Musti »

Waarde spelfanaten,

ik heb voor onze spellenclub de kaarten voor het spellenspektakel in voorverkoop gekocht. Na betaling heb ik de code ontvangen die ik nodig had om aan de inkom aan mijn kaarten te geraken.

Het ziet er nu echter naar uit dat mijn PC gecrasht is en ik dus niet meer aan de code kan geraken. Het rekeninguittreksel met de betaling kan ik niet meer vastkrijgen voor vrijdag met als gevolg dat ik dus nu kaarten besteld en betaald heb, maar geen code heb om aan mijn kaarten te geraken.

Kan iemand van de moderators mij helpen met hoe ik alsnog aan mijn kaarten kan geraken? Is het in orde als ik mijn paspoort toon en mijn rekeningnummer geef?
We worden niet te oud om te spelen. We worden wel oud omdat we niet spelen.
Jerome
Gouverneur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jerome »

Je kan ook elders inloggen op je bank, en een uitdraai maken van het betreffende afschrift. Dat is al iets, maar of het overtuigend genoeg is aan de kassa is niet aan mij.
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

Ik denk dat je best een mailtje stuurt naar SpSp, staat bij contactgegevens. Waarschijnlijk gaan ze je daar beter kunnen antwoorden.
MarcusII
Sojaboon

Re: Voorverkoop-code en computercrash

Bericht door MarcusII »

Musti schreef:Waarde spelfanaten,

ik heb voor onze spellenclub de kaarten voor het spellenspektakel in voorverkoop gekocht. Na betaling heb ik de code ontvangen die ik nodig had om aan de inkom aan mijn kaarten te geraken.

Het ziet er nu echter naar uit dat mijn PC gecrasht is en ik dus niet meer aan de code kan geraken. Het rekeninguittreksel met de betaling kan ik niet meer vastkrijgen voor vrijdag met als gevolg dat ik dus nu kaarten besteld en betaald heb, maar geen code heb om aan mijn kaarten te geraken.

Kan iemand van de moderators mij helpen met hoe ik alsnog aan mijn kaarten kan geraken? Is het in orde als ik mijn paspoort toon en mijn rekeningnummer geef?
Stuur even een emailtje naar mij met alle gegevens, inc. betalingscode.
Dan zoek ik het even uit voor je.

Groeten,
Marcus

ps. overigens heeft het geen zin op dit bericht te reply'en want ik heb geen gelegenheid het nog te lezen.
Emus
Rooster Booster
Persoonlijke Ondertitel: Kwak!

Bericht door Emus »

MarcusII schreef: Stuur even een emailtje naar mij met alle gegevens, inc. betalingscode.

Groeten,
Marcus

ps. overigens heeft het geen zin op dit bericht te reply'en want ik heb geen gelegenheid het nog te lezen.
Is het probleem nou niet huist dat hij die code niet heeft? :P

Dit is een beetje als bij de bank komen: "Goedemiddag, ik wil graag geld opnemen, maar ik heb geen pasje bij me en door omstandigheden weet ik ook niet wat mijn bankrekeningnummer is"
"Geen probleem, meneer, geeft u mij even uw banknummer en dan maken we het in orde." :S
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

Emus schreef:
MarcusII schreef: Stuur even een emailtje naar mij met alle gegevens, inc. betalingscode.

Groeten,
Marcus

Is het probleem nou niet huist dat hij die code niet heeft? :P

Dit is een beetje als bij de bank komen: "Goedemiddag, ik wil graag geld opnemen, aar ik heb geen pasje bij me en door omstandigheden weet ik ook niet wat mijn bankrekeningnummer is"
"Geen probleem, meneer, geeft u mij even uw banknummer en dan maken we het in orde." :S
Het betalingskenmerk hoeft niet gelijk te zijn aan de code om je kaarten op te halen. Het betalingskenmerk staat gewoon op de afschriften.
Vogeltje
Garnaal

Bericht door Vogeltje »

Ik weet in ieder geval weer waarom ik dit soort mailtjes ook meteen afdruk
Musti
Regenmaker

Bericht door Musti »

Maar ik heb de gewoonte om sneller afgedrukte bladen kwijt te raken dan mailtjes.

Ondertussen heb ik al de info naar Marcus kunnen doorsturen. Hopelijk heeft hij in deze laatste uren nog wat tijd om de zaak even uit te zoeken.
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Voorverkoop-code en computercrash

Bericht door Bart »

Musti schreef:Maar ik heb de gewoonte om sneller afgedrukte bladen kwijt te raken dan mailtjes.
Dus je wil zeggen dat je nadat je vorige week de weg naar Essen kwijt was, nu ook nog onze toegangstickets voor het Spellenspektakel verloren bent...
:evil:
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Bart schreef:Dus je wil zeggen dat je nadat je vorige week de weg naar Essen kwijt was, (...)
Volgens mij zit er een smeuiig verhaal aan te komen, vertel!
:P
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Dit wordt een verhaal dat ieder jaar opnieuw naar boven komt! :D
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Nala
Sojaboon

Bericht door Nala »

dit verhaal wil ik ook horen!! vertel vertel

(en kwam het nog goed met de kaartjes?)
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

Nala schreef:dit verhaal wil ik ook horen!! vertel vertel

Het verhaal blijft onder ons. Daarvoor wil ik geen vriendschap op het spel zetten :wink:

Wat de kaarten betreft: de dames aan de ingang hebben even moeten zoeken (bedankt voor de moeite), maar we zijn dan toch binnengeraakt.
Gelukkig was het vrijdagochtend niet zo druk, op zaterdag of zondag had het waarschijnlijk meer problemen opgeleverd.
Musti
Regenmaker

Bericht door Musti »

Nala schreef:dit verhaal wil ik ook horen!! vertel vertel

Laten we zeggen dat we uiteindelijk goed in Essen zijn geraak (maar vijf minuutjes te laat) en dat we de kaarten voor het SpSp toch nog hebben vastgekregen (dankzij de hulp van Marcus en de dames aan de inkom). Het 'Spellen in de bib' project ism Bart, is dan weer feilloos verlopen.

Nu is het bang afwachten wat er mis zal gaan op het spellenweekend volgende week :?