Waarde spelfanaten,
ik heb voor onze spellenclub de kaarten voor het spellenspektakel in voorverkoop gekocht. Na betaling heb ik de code ontvangen die ik nodig had om aan de inkom aan mijn kaarten te geraken.
Het ziet er nu echter naar uit dat mijn PC gecrasht is en ik dus niet meer aan de code kan geraken. Het rekeninguittreksel met de betaling kan ik niet meer vastkrijgen voor vrijdag met als gevolg dat ik dus nu kaarten besteld en betaald heb, maar geen code heb om aan mijn kaarten te geraken.
Kan iemand van de moderators mij helpen met hoe ik alsnog aan mijn kaarten kan geraken? Is het in orde als ik mijn paspoort toon en mijn rekeningnummer geef?
Voorverkoop-code en computercrash - SpSp 2006
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Musti
- Regenmaker
Voorverkoop-code en computercrash - SpSp 2006
We worden niet te oud om te spelen. We worden wel oud omdat we niet spelen.
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
-
MarcusII
- Sojaboon
Re: Voorverkoop-code en computercrash
Stuur even een emailtje naar mij met alle gegevens, inc. betalingscode.Musti schreef:Waarde spelfanaten,
ik heb voor onze spellenclub de kaarten voor het spellenspektakel in voorverkoop gekocht. Na betaling heb ik de code ontvangen die ik nodig had om aan de inkom aan mijn kaarten te geraken.
Het ziet er nu echter naar uit dat mijn PC gecrasht is en ik dus niet meer aan de code kan geraken. Het rekeninguittreksel met de betaling kan ik niet meer vastkrijgen voor vrijdag met als gevolg dat ik dus nu kaarten besteld en betaald heb, maar geen code heb om aan mijn kaarten te geraken.
Kan iemand van de moderators mij helpen met hoe ik alsnog aan mijn kaarten kan geraken? Is het in orde als ik mijn paspoort toon en mijn rekeningnummer geef?
Dan zoek ik het even uit voor je.
Groeten,
Marcus
ps. overigens heeft het geen zin op dit bericht te reply'en want ik heb geen gelegenheid het nog te lezen.
-
Emus
- Rooster Booster
- Persoonlijke Ondertitel: Kwak!
Is het probleem nou niet huist dat hij die code niet heeft?MarcusII schreef: Stuur even een emailtje naar mij met alle gegevens, inc. betalingscode.
Groeten,
Marcus
ps. overigens heeft het geen zin op dit bericht te reply'en want ik heb geen gelegenheid het nog te lezen.
Dit is een beetje als bij de bank komen: "Goedemiddag, ik wil graag geld opnemen, maar ik heb geen pasje bij me en door omstandigheden weet ik ook niet wat mijn bankrekeningnummer is"
"Geen probleem, meneer, geeft u mij even uw banknummer en dan maken we het in orde." :S
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Het betalingskenmerk hoeft niet gelijk te zijn aan de code om je kaarten op te halen. Het betalingskenmerk staat gewoon op de afschriften.Emus schreef:Is het probleem nou niet huist dat hij die code niet heeft?MarcusII schreef: Stuur even een emailtje naar mij met alle gegevens, inc. betalingscode.
Groeten,
Marcus
Dit is een beetje als bij de bank komen: "Goedemiddag, ik wil graag geld opnemen, aar ik heb geen pasje bij me en door omstandigheden weet ik ook niet wat mijn bankrekeningnummer is"
"Geen probleem, meneer, geeft u mij even uw banknummer en dan maken we het in orde." :S
-
Vogeltje
- Garnaal
-
Musti
- Regenmaker
Maar ik heb de gewoonte om sneller afgedrukte bladen kwijt te raken dan mailtjes.
Ondertussen heb ik al de info naar Marcus kunnen doorsturen. Hopelijk heeft hij in deze laatste uren nog wat tijd om de zaak even uit te zoeken.
Ondertussen heb ik al de info naar Marcus kunnen doorsturen. Hopelijk heeft hij in deze laatste uren nog wat tijd om de zaak even uit te zoeken.
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Voorverkoop-code en computercrash
Dus je wil zeggen dat je nadat je vorige week de weg naar Essen kwijt was, nu ook nog onze toegangstickets voor het Spellenspektakel verloren bent...Musti schreef:Maar ik heb de gewoonte om sneller afgedrukte bladen kwijt te raken dan mailtjes.
-
Jerome
- Gouverneur
Volgens mij zit er een smeuiig verhaal aan te komen, vertel!Bart schreef:Dus je wil zeggen dat je nadat je vorige week de weg naar Essen kwijt was, (...)
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
Nala
- Sojaboon
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Het verhaal blijft onder ons. Daarvoor wil ik geen vriendschap op het spel zettenNala schreef:dit verhaal wil ik ook horen!! vertel vertel
(en kwam het nog goed met de kaartjes?)
Wat de kaarten betreft: de dames aan de ingang hebben even moeten zoeken (bedankt voor de moeite), maar we zijn dan toch binnengeraakt.
Gelukkig was het vrijdagochtend niet zo druk, op zaterdag of zondag had het waarschijnlijk meer problemen opgeleverd.
-
Musti
- Regenmaker
Laten we zeggen dat we uiteindelijk goed in Essen zijn geraak (maar vijf minuutjes te laat) en dat we de kaarten voor het SpSp toch nog hebben vastgekregen (dankzij de hulp van Marcus en de dames aan de inkom). Het 'Spellen in de bib' project ism Bart, is dan weer feilloos verlopen.Nala schreef:dit verhaal wil ik ook horen!! vertel vertel
(en kwam het nog goed met de kaartjes?)
Nu is het bang afwachten wat er mis zal gaan op het spellenweekend volgende week