Met "ander" bedoel ik dat er veel meer mogelijkheden en ruimtes waren om daadwerkelijk te spelen en te testen. Daar waar je de laatste edities toch redelijk veel mogelijkheden had om prijzen van spellen aan de verschillende verkoopstands te vergelijken, was dat naar mijn aanvoelen nu veel minder het geval o.w.v. de simpele reden dat er duidelijk veel minder verkoopstands en winkels aanwezig zijn.
Op zich is dit geen slecht gegeven want nu was er bij de meeste uitgevers wel degelijk relatief snel en makkelijk een plaatsje te bemachtigen om spellen te checken. Met uitzondering van oa. de stand van QWG Games die constant dichtbevolkt was (het is me niet gelukt Hermagor even te spelen
Nu ik het toch even over het demonstreren en uitleggen van spellen heb, was ik eigenlijk wel verbaasd over de demonstraties bij Phalanx Games. Met alle respect voor de mensen die deze taak op zich nemen (misschien zitten er hier mensen van op het forum
Zoals Erwin in een vorig bericht ook al vermeld, is de 999-games "dumpstand" mij ook opgevallen. Ik vond het desgevallend ook schandelijk dat mijn plaatselijke spellenboer (Adriaensen) dit jaar dan vriendelijk verzocht wordt thuis te blijven...
Alle oudere 999-games aan 10 Euro en de 2-persoonsspellen aan 5 Euro! Wat zegt u? Civilization, the boardgame aan 30 Euro? Aan deze stand vlogen ook letterlijk de pakjes Magic Cards gratis door de lucht (jaja, er werd letterlijk mee naar je hoofd gegooid)!
Oh ja, tot slot nog even meegeven dat ik me naast Hermagor ook nog Section X (The Game Master), Bedriegers Bedrogen (999-games) en Fiji (PS-Games) heb aangeschaft.